L'App de RA sobre el patrimoni arqueològic del jaciment d'Empúries, desenvolupada per i2CAT, el Departament EGAI i alumnes de l'ETSAB, es presenta a les Jornades APP aplicacions per a la promoció del patrimoni

Presentació de l'App de RA (Realitat Augmentada) sobre el patrimoni arqueològic del jaciment d'Empúries, desenvolupada per i2CAT amb la col·laboració del Departament d’Expressió Gràfica Arquitectònica I de la UPC i alumnes de l'ETSAB, a les Jornades APP "aplicacions per a la promoció del patrimoni", organitzades per la Generalitat de Catalunya - Departament de Cultura, i2Cat i Kònic, els dies 1, 2 i 3 d’octubre 2014 a la seu del CaixaForum de la ciutat de Girona.

Durant les Jornades APP "aplicacions per a la promoció del patrimoni", organitzades per la Generalitat de Catalunya - Departament de Cultura, i2Cat i Kònic, que se celebraran del 1 al 3 d’octubre 2014 a la seu del CaixaForum de la ciutat de Girona, es presentarà, d'entre d'altres, l'App de RA (Realitat Augmentada) sobre el patrimoni arqueològic del jaciment d'Empúries del Museu d'Arqueologia de Catalunya, desenvolupada per i2CAT amb la col·laboració del Departament d’Expressió Gràfica Arquitectònica I de la UPC i els alumnes de l'ETSAB, que durant els dies 1, 2, 3 i 4 de maig 2014 van participar al Workshop I AM Empúries.

Les Jornades APP s’organitzen en el marc del projecte europeu International Augmented Med (IAM), finançat pel Programa de veïnatge de la UE a la Conca Mediterrània ENPI CBC MED 2007-2013, i que té com objectiu promoure l’ús de tecnologies multimèdia per millorar el patrimoni cultural i natural i donar suport a la indústria del turisme.

Durant tres dies, les Jornades APP presentaran les oportunitats que les aplicacions per a dispositius mòbils i la tecnologia de la Realitat Augmentada ofereixen al patrimoni cultural i natural i al turisme.  Experts en aquests àmbits exposaran el potencial que representen les tecnologies més innovadores per al sector del turisme cultural. La seu de CaixaForum a Girona acollirà conferències, taules rodones i demostracions d’aplicacions amb Realitat Augmentada. A més de les sessions tècniques i de presentar les aplicacions multimèdia desenvolupades, hi haurà projeccions de vídeo mapping sobre edificis emblemàtics de la ciutat.

També podeu seguir totes les jornades APP mitjançant streaming accedint a l'enllaç  http://www.jornadesapp.cat/

Jornades APP "aplicacions per a la promoció del patrimoni"
Girona, 1-3 octubre 2014
Programa jornadas