Notícies del lloc
Convocatòria eleccions membres electius del consell del departament de Representació Arquitectònica
El Director del Departament convoca eleccions per escollir als membres electius del consell del Departament de Representació Arquitectònica pel proper 23 d’octubre de 2018.
"Barcelona: La Sostenibilidad en la Arquitectura y el Urbanismo, VI"
Celebració del workshop: "Barcelona: La Sostenibilidad en la Arquitectura y el Urbanismo, VI", del 2 al 13 de juliol, a l'ETSAB i al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya. Van participar onze alumnes de la Facultat de Belles Arts de Sao Paulo i va ser oberta als alumnes de l'ETSAB.
Workshop Park (ing) day - ETSAB - 21 de setembre
Per a les inscripcions enviar correu-e a: bruno.seve@upc.edu o ernesto.redondo@upc.edu abans del 17 de setembre. Dates preparació propostes: 18 i 19 de setembre, de 16:00 a 20:00
Printer Party Barcelona 2018 el 07/07/2018 i Robòtica Educativa i Social el 15/07/2018
En les pròximes setmanes tindran lloc les exposicions Printer Party Barcelona 2018 el 7 de Juliol de 2018 i la presentació Robòtica Educativa i Social el 15 de Juliol de 2018, amb exposicions del 10 al 25 de Juliol.
Segon Premi al 2018 Tongji International Construction Festival
L'equip de l'ETSAB va guanyar el Segon Premi de l'edició 2018 del Tongji International Construction Festival.
XIV Congrés APEGA a Sevilla el 2019
Exposició Mesurar amb escaires "lo medieval"
"Barcelona Public Space. Urban Pergolas" - Nou llibre del professor J.M. Fort
El professor Josep Maria Fort ha publicat el nou llibre "Barcelona Public Space. Urban Pergolas".