XIV Congrés APEGA a Sevilla el 2019

Per iniciativa de l'Asociación de profesores de Expresión Gráfica aplicada a la Edificación (APEGA) es presenta el “XIV Congreso Internacional de Expresión Gráfica aplicada a la Edificación, APEGA 2019″ i la “Exposición EDIGRÁFICA 2019” que es celebrarà els dies 21, 22 i 23 de Febrer del 2019 en la seu del rectorat de la Universidad de Sevilla.

L'associació APEGA té com a finalitat impulsar, potenciar, orientar, coordinar, desenvolupar i promoure en les seves vessants científiques i tècniques l'ensenyament i la divulgació de l'expressió gràfica arquitectònica. Actualment compte amb més de 500 associats, la majoria de l'Àrea de l'Expressió Gràfica vinculada a les escoles tècniques públiques i privades que imparteixen la titulació d'Enginyeria de l'Edificació a Espanya. També compte amb associats en facultats i escoles tècniques de similar condició, ubicades en diversos països d'Europa, Hispanoamèrica i Austràlia.

Aquest Congrés internacional, de caràcter cientificotècnic, es presenta com un esdeveniment propici per l'intercanvi de coneixement, experiències, nous projectes i idees dins l'àmbit de l'expressió gràfica i les seves noves tecnologies.

El tema escollit per aquest congrés és "De la línia al núvol de punts", admetent per a la seva publicació treballs originals que els seus autors exerceixin la docència en la universitat, siguin professionals de l'arquitectura o l'enginyeria.

Trobareu tota la informació al respecte en la pàgina web del Congrés.