Gaudí & Jujol. Maestros legendarios de Arte y Arquitectura

Shenzhen Sky Museum. Shenzhen, China | 14 març – 31 de maig 20

Amb motiu del septuagèsim aniversari de la mort de l’arquitecte Josep Maria Jujol (Tarragona 1879 - ꝉ Barcelona 1949) i per celebrar el 50 aniversari de l’establiment de les relacions diplomàtiques entre la Xina i España, promoure els intercanvis culturals i l’enteniment mutu entre ambdòs parts; Shenzhen Media Group, Shenzhen Sky Museum, Art Frontier Limited y ZIYOU cooperen junts amb la Càtedra Jujol de la Universitat Politècnica de Catalunya i organitzen junts en Shenzhen l’exposició "Gaudí & Jujol. Maestros legendarios de Arte y Arquitectura”.

La exposició té com objectiu avançar en la formació, la investigació, la transferència de coneixement i la difusió científica en els camps de l’Arquitectura, l’Art i el Disseny de Gaudí i Jujol. Té la voluntat de mostrar el pensament projectual i mètode de treball a través d’una sèrie d’espais on s’exposen materials, fotografies, maquetes de treball, dibuixos, artefactes, etc. I on el públic pot participar activament.

ORGANITZACIÓ

Shenzhen Media Group (SZMG) Shenzhen Sky Museum Art Frontier (HK) Limited ZIYOU (Singapore) International Development pte.ltd. Cátedra Jujol. Universitat Politècnica de Catalunya.

COMISSIÓ ORGANITZADORA

Comissariat: Li Gaoli (dr. arquitecte, CEO Ziyou), Isabel Zaragoza (dra. arquitecta, directora Cátedra Jujol UPC, departament Representació Arquitectònica) Comitè científic: Juan Mercadé Brulles (dr. arquitecte, director comitè científic Cátedra Jujol UPC, departament Representació Arquitectònica)

Agraïments:

Arxiv Jvjol Ajuntament de Sant Joan Despí Cátedra Jujol. Universitat Politècnica de Catalunya. Col·legi d'Arquitectes de Catalunya. Demarcació de Tarragona. Gremi de Pagesos de Sant Isidre. Tarragona.

Més informació a: Cátedra Jujol (@catedrajujol_upc) • Fotos y videos de Instagram