EXPOSICIÓ Dibuixos III Concurs Càtedra Jujol – Rosa Gres

10/10/2023 | Torre de la Creu. Plaça de l’Estació s/n. Sant Joan Despi | 19:00 hores

EXPOSICIÓ Dibuixos III Concurs Càtedra Jujol – Rosa Gres

Comissariat: Isabel Zaragoza, Càtedra Jujol UPC
Amb el concurs la Càtedra Jujol fomenta l’estudi i difusió de la imaginativa obra de l’arquitecte Josep M. Jujol, tan entrellaçada amb la seva  activitat com a professor de dibuix. En aquesta edició, s’ha seleccionat la Torre de la Creu (1916), icònic edifici  recentment restaurat, situat al costat de l’estació de tren de Sant Joan Despí.
Els participants han optat a fer dibuixos “in situ” realitzats a partir de la visita a l’obra, o “interpretatius” elaborats a partir de bibliografia o documents d’arxiu.
En aquesta tercera edició ha participat estudiantat d’universitats  d’altres països:
Modalitat DIBUIX IN SITU: Dibuixos realitzats in situ o basats en les idees obtingudes en visitar l’obra.
1er classificat: Joan Mayor Marcó. ETSAB. Universitat Politècnica de Catalunya.
2n classificat: Jordi Iñiguez Ribas. ETSAB. Universitat Politècnica de Catalunya.
3r classificat: Bérénice Bouilland Vignard. ENSAPL. Université de Lille. France
Modalitat DIBUIX INTERPRETATIU: Dibuixos interpretatius elaborats  a partir de bibliografia i documents d’arxiu.
1er classificat: Perla Isabel Medina Suárez . FAD. Universidad Autónoma del Estado de México.
2n classificat: Martí Matas de Bolòs. ETSAV. Universitat Politècnica de Catalunya.
3r classificat: Vladislav Kakorin Sokolov. EAM. Universidad de Málaga.
Horaris d’exposició:
11 i 19 d’octubre d’18 a 20h
15 i 17 d’octubre d’11 a 13h
21 i 22 d’octubre d’11 a 14h i de 17 a 20h visita guiada amb inscripció prèvia al @48hOpenHouse https://www.48hopenhousebarcelona.org/els-edificis/torre-de-la-creu/