EMPÚRIES. LA CULTURA DEL VI, VIDEOMAPPING I PATRIMONI

VI WORKSHOP | ETSAB | CITM | ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY | 27-30 de Abril y 1-2 de Mayo

Projecte per una experiència de creació digital al Museu d’Arqueología d’Empúries.
Jackathon de creació d’experiència per visualizació en format de videomapping, basant-nos
en la modernitat i la tradició de la cultura del vi.
El projecte es basa en una projecció sobre una façana o superfície amb volum, d’una petita peça animada que expliqui, mostri o transmeti formes de vida, esdeveniments o trets característics de la cultura grecoromana. Es vol potenciar la reproducció en 3D d’elements de patrimoni mitjançant la fotogrametria. El workshop permet als participants combinar diferents disciplines per poder comunicar de forma experimental una única idea de projecte. La proposta d’enguany es basa en la creació de petites càpsules d’animacions que es visualitzaran en format video mapping i que explicaran tradicions, costums, curiositats o històries de la cultura grecoromana. També es preveu incorporar la possibilitat de digitalitzar objectes 3D mitjançant tècniques de fotogrametria, per incorporar a les animacions.
Professorat responsable:
Dr. Isidro Navarro, dept. Representació Arquitectònica ETSAB
Dra. E. Villegas, Dra. E. Fonts, Prof. B. Martínez (CITM-UPC)
Dra. A. Çelen (Eskisehir Osmangazi University/TURKEY)
Dates: 27-30 d'Abril i 1-2 de Maig
LLoc: Empúries, L’Escala, Girona
Places: 13 places per estudiants ETSAB matriculats al Grau o Màster
Convocatòria: solicituds fins: 27 de març de 2023
enviar email: relint.etsab@upc.edu
amb asumpte: taller UAM_nom cognom
indicant nom | DNI | e-mail | estudis | curs
documents: carta de motivació .pdf