"Barcelona: La Sostenibilidad en la Arquitectura y el Urbanismo, VI"

Celebració del workshop: "Barcelona: La Sostenibilidad en la Arquitectura y el Urbanismo, VI", del 2 al 13 de juliol, a l'ETSAB i al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya. Van participar onze alumnes de la Facultat de Belles Arts de Sao Paulo i va ser oberta als alumnes de l'ETSAB.

Direcció del curs: Juan Mercadé Brulles.

Professors: Lluís Bravo Farré (UPC), Helena Coch Roura (UPC), Francisco Daumal Doménech (UPC), Joyce de Botton (UPC), Jaume Roset Calzada (UPC), André Luis Queiroz Blanco (FEAU/UNIMEP), Kim Lloveras (UPC).

Conferenciants: Carlos Ferran Gózalvez (UPC), Montserrat Bigas (Doctora en Belles Arts), Marta Bravo Brasó (Llicenciada en Belles Arts), Francesc Miguel Lacasa (Arquitecte), Enrique Rovira-Beleta Cuyás (Arquitecte), Maria Archer Graell (Arquitecte), Robert de Paauw (Arquitecte), Miguel Angel Pérez Peñalba (Enginyer de Camins), Pedro Carrera León, Arquitecte Tècnic.

Organitzan: Departament de Representació Arquitectònica (UPC).

Col.laboran: Aldeia Brasil. Arte, Arquitectura e ambiente | Col.legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya. Delegació de Tarragona. Delegació de Barcelona.