Notícies del lloc
Exposició Mesurar amb escaires "lo medieval" en el COAC
L'exposició "La mesura amb escaires de lo medieval" del doctor en Arquitectura Kim Lloveras i Montserrat i del Grup de Mesures de lo Medieval serà present a partir del 19/12/2018 fins el 13/01/2019
Documental de National Geographic: "Megaestructuras: Sagrada Familia"
National Geographic va emetre el seu documental "Megaestructuras: Sagrada Familia" el passat 29/10 en el qual va participar el professor del Departament, Galdric Santana.
Exposició temporal "Oliba Episcopus"
Des del 27/10/2018 al 10/02/2019 tindrà lloc l'exposició "Oliba Episcopus" al Museu Episcopal de Vic.
PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "Upcycling Wood. Reutilización creativa de la madera"
Presentació del llibre. Autor: Bruno Sève. 22/10/2018 | 19h. a la Sala d'Actes del Col.legi d'Arquitectes -COAC
Convocatòria eleccions membres electius del consell del departament de Representació Arquitectònica
El Director del Departament convoca eleccions per escollir als membres electius del consell del Departament de Representació Arquitectònica pel proper 23 d’octubre de 2018.
"Barcelona: La Sostenibilidad en la Arquitectura y el Urbanismo, VI"
Celebració del workshop: "Barcelona: La Sostenibilidad en la Arquitectura y el Urbanismo, VI", del 2 al 13 de juliol, a l'ETSAB i al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya. Van participar onze alumnes de la Facultat de Belles Arts de Sao Paulo i va ser oberta als alumnes de l'ETSAB.
Segon Premi al 2018 Tongji International Construction Festival
L'equip de l'ETSAB va guanyar el Segon Premi de l'edició 2018 del Tongji International Construction Festival.
XIV Congrés APEGA a Sevilla el 2019
Exposició Mesurar amb escaires "lo medieval"
L'exposició "La mesura amb escaires de lo medieval" recull les investigacions del doctor en Arquitectura Kim Lloveras i Montserrat i del Grup de Mesures de lo Medieval, en col·laboració amb el Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (Demarcació de Barcelona - Grup de Treball d'Arquitectes del Districte de les Corts).
"Barcelona Public Space. Urban Pergolas" - Nou llibre del professor J.M. Fort
El professor Josep Maria Fort ha publicat el nou llibre "Barcelona Public Space. Urban Pergolas".