ELECCIÓ REPRESENTANT DEL SECTOR EGM AL CONSELL DEL DEPARTAMENT

El 8 de novembre de 2022 comença el procés per a l'elecció d'un representant del sector d'estudiants de grau i màster al Consell del Departament de Representació Arquitectònica, que rep ensenyaments del departament a l'ETSAB, ETSAV i EPSEB. La votació es farà del 13 al 16 de desembre i es realitzarà a través del sistema de vot electrònic.
En el document adjunt trobareu la convocatòria i el calendari
A mida que es vagin complint els terminis ho anirem anunciant a la web.
CENS ELECTORAL PROVISIONAL. Clicar aquí.
"Les dades d'aquest cens de la Universitat Politècnica de Catalunya només poden ser utilitzades per a finalitats exclusivament relacionades amb les funcions pròpies de la Universitat".
Període presentació al.legacions al cens: del 15 al 17 de novembre de 2022.
CENS ELECTORAL DEFINITIU.
Us comuniquem que, tal com queda establert en la Convocatòria d'eleccions parcials per a la provisió del representant de l'estudiantat al Consell del departament, un cop passat el període de reclamacions, el cens ha quedat tal com veureu en el enllaç següent: Cens.
MODEL PRESENTACIÓ CANDIDATURES. Clicar aquí
Canvi d'horari sorteig per a la designació dels membres de la mesa electoral, en lloc de les 12:00 hores del dia 21 de novembre es farà a les 9:30 hores mitjançant el següent enllaç meet.google.com/opo-hjnf-pcu.
PROCLAMACIÓ PROVISIONAL DE LES CANDIDATURES. Clicar aquí
Un cop finalitzat el termini de presentació de candidatures per a l’elecció del representant del sector d’estudiants de Grau i Màster que reben ensenyaments del Departament de Representació Arquitectònica al Consell del Departament, s´han rebut les següents candidatures per ordre de registre:
-  ANNA TORRENS MARTÍ
- CLAUDIO FERNÁNDEZ MERETZKI
La candidatura de l’estudiant Claudio Fernández Meretzki ha estat desestimada per no formar part del cens de les eleccions, quedant com a única candidatura:
- ANNA TORRENS MARTÍ
Un cop acabat el termini de presentació de reclamacions a la proclamació provisional de les candidatures sense que se n'hagi presentat cap, la llista definitiva és la següent:
- ANNA TORRENS MARTÍ
PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE LES CANDIDATURES. Clicar aquí
VOTACIONS:
L'enllaç per votar estarà actiu des de les 10:00 hores del dia 13 fins a les 9:59 hores del dia 16 de desembre.
Enllaç per participar en les votacions:
PROCLAMACIÓ PROVISIONAL DELS CANDIDATS O CANDIDATES LECTES
Segons els resultats de les votacions ha estat electa: ANNA TORRENS MARTÍ
Per veure els resultats clicar aquí
Segons el calendari electoral les reclamaciones contra la proclamació provisional dels candidats o candidates electes són del 19 al 20 de desembre.
PROCLAMACIÓ DEFINTIVA DELS CANDIDATS O CANDIDATES ELECTES. Clicar aquí.
Finalitzat  el  termini  per  presentar  reclamacions  al  resultat  de  les  eleccions  del  dia  16  de desembre  de  2022,  a  la  renovació  parcial  del  Consell  del  Departament  de  Representació Arquitectònica, i no havent-se presentat cap, queda elegida:
ANNA TORRENS MARTÍ