WORKSHOP COOPERACIÓ INTERNACIONAL A OAXACA

FADU-UABJO (MEX) | LaSalle Oaxaca (MEX) | ETSAB-UPC (BCN). Prof. responsable: Bruno Sève

Workshop de cooperació internacional a Oaxaca de Juárez (Mèxic) denominat “Ciutat, Espai Públic i Infàncies”, en col·laboració amb la ETSAB – UPC, FADU-*UABJO (MEX), LaSalle Oaxaca (MEX), el CCD-UPC i Arquitectxs de Capçalera del 20/07 al 4/08.
Aquest workshop interuniversitari proposa analitzar i pensar possibles millores entorn de centres escolars a través d'una sèrie de jornades participatives amb accions concretes que involucrin a estudiants d'arquitectura locals i internacionals, així com a la comunitat local.
Es convoca 1 AJUDA per a despeses de viatge (fins a 1500 euros per a vols) entre l'estudiantat ETSAB inscrits en el taller.
Per a mes informació, consultar el cartell adjuntat, o les notícies ETSAB