SUMA UPC. Finançament col·lectiu de projectes de la UPC

SUMA UPC. Finançament col·lectiu de projectes de la UPC és una iniciativa que té com a objectiu ampliar i diversificar les fonts de finançament de projectes innovadors i, al mateix temps, projectar a la societat el nostre compromís en impulsar el desenvolupament científic i tecnològic.

Es seleccionaran els millors projectes a partir d'un concurs d'idees. La campanya de microfinançament comptarà amb la col·laboració de GOTEO, la plataforma especialitzada en finançament col·lectiu que actua com a soci col·laborador de la UPC en aquest projecte.

Poden participar en aquesta convocatòria els membres de la comunitat UPC (estudiantat de grau, màster universitari i doctorat, PDI, PAS i UPC Alumni Premium)

Les propostes hauran d’estar directament vinculades als objectius de la UPC: la docència, la recerca i la transferència de resultats a la societat i hauran de versar sobre algun dels àmbits de coneixement de la UPC.

Presentació de propostes del 10-25 de juny de 2013

Més informació: http://www.upc.edu/comunitat/financament-collectiu/