III workshop Empúries

20/04/2018 a 22/04/2018, Workshop a les instal·lacions de la Seu d’Empúries del Museu d’Arqueologia de Catalunya.
III workshop Empúries

Del 20 al 22 d’abril es realitzarà el III workshop Empúries, organitzat per professors del Departament RA/UPC i de La Salle Arquitectura, i amb la participació d’alumnes de les dues escoles. El workshop es realitza a les instal·lacions de la Seu d’Empúries del Museu d’Arqueologia de Catalunya, i proposa als participants aprendre diferents disciplines per comunicar visualment continguts arquitectònics i/o espacials. Aquestes es basen en les noves tecnologies: models 3D interactius, imatges i vídeos 360º, realitat augmentada i virtual... aplicades sobre l’incomparable patrimoni de les runes gregues i romanes de l’entorn.

Entitats col·laboradores:

Museu d’Arqueologia de Catalunya - www.macempuries.cat/